niedziela, 24 maja 2015

24/05/2015 Współpraca z BornPrettyStore

--- Współpraca z BornPrettyStore ---


Już jakiś czas temu pokazałam Wam produkty, jakie dostałam do przetestowania od Born Pretty Store.
Były to trzy rzeczy.



1. Gąbeczka do makijażu sprawuje się super! Jest świetna, Idealnie można rozprowadzić podkład czy tez korektor pod oczy. Wygodna w użytkowaniu. I przy okazji niedroga w porównaniu do oryginalnego Beauty Blendera.

2. Pędzel

Sprawdza się idealnie zarówno do pudru jak i do nakładania bronzera czy różu. jest porządny, dobrze wykonany i wygodny. Można go porównać do tych jakie produkują Hakuro. Polecam także :)







3. Paletka matowych cieni.

I to okazał się szok!!! Pozytywny oczywiście :)
Po nałożeniu tych cieni bez bazy, okazało się, że potrafią wytrwać cały dzień w nienaruszonym stanie!!! Dla mnie rewelacja. Cena śmieszna a jakość wprost nie do opisania. Wolałabym jedynie aby były mocniej napigmentowane, ale to można uzyskać poprzez nałożenie bazy do cieni. Cienie są genialne.Można ich użyć też do cieniowania brwi.

Poniżej przedstawiam makijaż wykonany z wykorzystaniem wszystkich trzech otrzymanych produktów.

















Zapraszam do sklepu Born Pretty Store

oraz do skorzystania z 10 % rabatu na nieprzecenione produkty.
Kod rabatowy to DOH10




3 komentarze:

  1. Te cienie mnie zainteresowały, nie spodziewałam się takiej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny makijaż Ci wyszedł. :) ja używam pędzli z hakuro, więc skoro piszesz że ten jest porównywalny do nich to może warto by było wypróbować :) pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)