wtorek, 21 kwietnia 2015

21/04/2015 Recenzja Masła Shea Estien

--- Masło Shea ---

ESTIEN

 

 

Skład: Butyrospermum Parkii
( Shea Butter)



Naturalny tłuszcz o barwie żółtej lub w kolorze kości słoniowej, otrzymywany z owoców (orzechów) afrykańskiego drzewa Vitellaria paradoxa.







Masełko otrzymałam w ramach współpracy z Zdrowie-i-uroda.pl

Produkt, który otrzymałam ma 125 ml.




  •  Produkt tworzy film ochronny na skórze przez co woda nadmiernie nie wyparowuje. 

Ucieszyłam się z tego produktu, gdyż idealnie sprawdził się przy aktualnie wietrzniej pogodzie :)
Od razu na myśl przyszło mi, aby stosować masełko na usta zamiast pomadki ochronnej, sprawdziło się bardzo dobrze.
Kolejnym zastosowaniem było natłuszczanie dłoni, łokci oraz kolan.

Na twarz nie polecałabym stosować zbyt często, gdyż może zapychać i sprzyjać tworzeniu zaskórników. Za to dla ciała masło polecam :)

I jeszcze jedno zastosowanie masełka, które na pewno Wam się spodoba.

Poprzez roztopienie go w kąpieli wodnej i wymieszanie z olejkiem np. ze słodkich migdałów idealnie sprawdza się na przesuszone włosy. Wystarczy malutka kuleczka. Produkt jest bardzo wydajny oraz niedrogi.

W okresie letnim super sprawdzi się po opalaniu. 



To tylko kilka zalet masełka. Aby odkryć resztę, proponuję zakupić i się przekonać na własnej skórze :))



Link do produktu:



10 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki z masłem shea ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja masło shea kupuje w blisko natury mam caly kilogram:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jak wykończę to co mam to będę musiała wypróbować masła Shea ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masło shea bardzo polubiłam, świetny nawilżacz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś masło shea greckie o takiej samej formule i wspominam je z łezką w oku, było cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam masło shea z L'occitane i uwielbiam je, chociaż pewnie gdy je skończę skuszę się na coś tańszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś, ale zapomniałam o nim! Uwielbiałam je i chyba muszę powrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się na niego skuszę tym bardziej, że mam teraz mega przesuszoną skórę ;/
    pazury-kolorowe.blogspot.com Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Znalazłby się na moich łokciach :D Chyba powinnam się na niego skusić :)
    ______________________________________________________________
    Obserwuję Twojego bloga :)
    Zapraszam do mnie: http://niki17inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. obs :) zaobserwujesz jeśli to nie problem ? Anishia15.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)