poniedziałek, 23 lutego 2015

23/02/2015 Makijaż wieczorowy






--- Makijaż wieczorowy ---



Witajcie!

Z góry przepraszam, za tak długą nieobecność...! Niestety...brak czasu...
Mając chwilkę, niedzielnym wieczorkiem stworzyłam dla Was propozycję makijażu wieczorowego.
Co prawda karnawał już minął, ale inspiracji zaczerpnąć można przecież zawsze i wszędzie! ;)










Tonik, krem - Mary Kay
Podkład-  Estee Lauder
Puder sypki transparentny- Paese Ryżowy
Pomadka- Joko
Cienie- Pagy Sage, Inglot
Baza pod cienie- Kobo
Tusz- Max Factor
Rzęsy na pasku
Kredka nude do linii wodnej- Mariza

 Buziaki :-)

40 komentarzy:

  1. makijaz szałowy i te pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny makijaż i zabójcze pazurki :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny makijaż ,a Ty jestes prześliczna :* obs za obs ? ja już obserwuje i licze na rewanżyk justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały makijaż, bardzo kobiecy ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. super! bardzo wyrazisty:) idealny na imprezę

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this! ♥

    You are making me jealous, pretty!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny makijaż i te pazurki jak cudownie wyglądają na zdjęciu , tak samo i w rzeczywistości :) zakochałam się w nich *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż boski,świetnie wykonany,podobają mi się zwłaszcza oczy (Twoje oczy i makijaż oczywiście też)
    bo ja w czerwonych ustach siebie nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja tez nie bylam przekonana do takich ust jednak okazuje się , że warto zaryzykowac :))

      Usuń
  9. I like your eyes, its fantastic :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaz oczu :)

    ZAPRASZAM NA KONKURS :
    http://ispassionforlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie na konkurs -----> http://sonleszaharr.blogspot.com/2015/02/ulubiency-styczenialutego.html

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny makijaż, podobają mi się te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny makijaż, ładnie Ci w czerwonej szmince ;)
    zaobserwowałam ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż! Szkoda, że nie jestem w stanie stworzyć takiego działa na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gorgeous makeup!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice eyes :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszło bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie się prezentuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Usta przyciągają uwagę, także jak najbardziej wieczorowy makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ladnie, pasuje Ci taki make up :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny makijaż prosze o wiecej ;))
    http://toloveyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny makijaż:) i paznokcie:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)