środa, 8 października 2014

08/10/2014

--- Estee Lauder Double Wear ---

Stay- in Place

SPF 10

Moja opinia



 Według producenta:

  • Trwałość- do 15 godzin
  • Niezmieniony kolor
  • Naturalne, półmatowe wykończenie



Produkt ten zakupiłam po przeczytaniu sporej ilości opinii, obejrzeniu kilku filmików i zdjęć.
Podkład Estee Lauder można zakupić np. w Douglasie za bardzo wysoką cenę ok. 175zł bądź też przez internet tak jak uczyniłam to ja za około 130zł.

Także jest różnica. Produkt jest ten sam, nie jest podrobiony. Po prostu sklepy internetowe nie płacą czynszu za lokale i pensji dla mnóstwa pracowników.
Stad też niższa cena. Jak większości rzeczy :)
Należy jedynie w sklepie sprawdzić swój odcień, gdyż jest ich naprawdę dużo i to jest pierwszy plus.

Bardzo duża gama kolorystyczna

 Ja wybrałam odcień 2N1 Desert Beige.




Bez sprawdzania w Douglasie dobrałam odcień poprzez filmiki na youtubie i zdjęcia Blogerek. Ryzykowne, ale trafiłam idealnie
:)

Wydajny

Trwały

Ja nakładam podkład gąbeczką. Trzeba pamiętać, że szybko zastyga i trzeba go umiejętnie i w miarę szybko rozprowadzać by uzyskać ładną jednolitą warstwę. Do ukrycia większych problemów skórnych należy nałożyć kolejną cienką warstwę. Dlatego dla osób początkujących może on sprawiać kłopot.



Świetne krycie 
 w zależności jak dużo go nałożymy, efekt możemy stopniować.

Zawiera filtr SPF 10

Nie podrażnia, nie uczula, nie wysusza, nie zapycha porów

Piękne opakowanie

Neutralny zapach




---


Minusem może być BRAK POMPKI oraz CENA...



Jednak sądzę, że dla makijaży okolicznościowych, gdzie cera musi wyglądać perfekcyjnie przez dłuższy czas podkład nadaje się idealnie.


Dziś niestety nie mam zdjęcia makijażu z użyciem EL, w przedostatnim poście już go pokazałam :)

KLIK EL


---

Na poranek nowość ( jak dla mnie ;) ) zakupiona niedawno w Tesco.



Kawa Latte z pianką od Mokate.
Pianka i kawa w osobnych saszetkach.

Niby dobre, ale już nie kupię ;))
Tak sam efekt uzyskam bez eksperymentów ;)



Miłego dnia!

15 komentarzy:

  1. Kuszący jest ten podkład natomiast cena niska nie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, cena zniecheca... Ale warto:)

      Usuń
  2. mi ten brak pompki przeszkadzałby niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię podkładów bez pompki bo zawsze rano się spieszę i nie mam czasu myć wszystkiego dookoła co uciapię podkładem :D
    Ten prezentuje się ładnie , ale jak dla mnie cena to spory minus
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli jesteś zainteresowana zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu a ja szybko się odwdzięczę:)

    Zapraszam

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O tym podkładzie marzą chyba wszystkie panie ;) sama chciałabym go wypróbować. Żałuję że nie ma pompki, tak samo jak colorstay z revlona, przecież tego nie idzie zużyć do końca :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już od dawna nie używam takich podkładów :)

    Wspólna obserwacja ?
    Zaobserwuj pierwsza, odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten podkład zdecydowanie można już zaliczyć do kultowych produktów, a ja cały czas nie miałam okazji go wypróbować. Najwyższa pora wybrać się do perfumerii po próbkę. Byłby idealny na wieczorne wyjścia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, na wieczory jak znalazł :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny i ciekawy blog. Zapraszam do mnie: http://kaloriaspalona.blogspot.de/
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey,
    I really like your Blog! Awesome Photos and interesting Stuff. Do you want to support each other and follow via GFC? If yes please tell me and i follow back. Lets stay in touch. :)

    Greetings Sophia xx
    M Y B L O G.
    I N S T A G R A M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i kreatywny post, genialny blog :) Obserwuję i mam nadzieję na rewanż :)

    Zapraszam do mnie, nowy post! Obserwuję moich obserwatorów
    http://indivv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)