sobota, 19 lipca 2014

19/07/2014

--- Testowanie cieni Inglot :) ---







16 komentarzy:

  1. bardzo lubię te cienie i tylko ich używam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inglot ma super pigmentację, bynajmniej ta seria którą ja kupuję.
    Makijaż wygląda na prawdę dobrze.. możesz napisać jaka to seria cieni ??
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm jaka seria nie wiem zupełnie :))
      To moje pierwsze cienie z Inglota- na pudełeczku pisze Freedom System, numerki to 62, 488 i 129R :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Nie używam cieni w ogóle ale bardzo podobają mi się niektóre,ten również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny make-up :)
    zapraszam :) http://alexstylee.blogspot.com/
    Może obserwacja za obserwacje? zacznij to się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż wyszedł Ci bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż ;) taki pod mój gust. Cienie Inglota to moje ulubione cienie. Pozdrawiam i obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. delikatny a jednak z charakterem, bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny subtelny makijaż :) Jejku jakie Ty masz cudne oczy. Kolor tęczówki niesamowity. Czekam na więcej makijaży. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny subtelny makijaż :) Masz bajeczny kolor tęczówki oka :) Czekam na więcej makijaży, a niektóre cienie inglota bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Moja tenczówka ma dziwny kolor ;))) czasami na zdjeciu potrafi wyjsc niebieska a w rzeczywistosci wpada w zieleń :)

      Usuń
  10. idealne połączenie kolorystyczne oka dla blondynek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie prezentują się te cienie.
    Zadbany,przejrzysty blog :)
    Może obs? Daj znać u mnie :) Ja na pewno się odwdzięczę :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie używam cieni do oczu. W sumie wstyd się przyznać nawet nie wiem jak prawidłowo się je nakłada :) Ale bardzo ładny wyszedł efekt, super dobrane kolory!
    Zapraszam Cię do mnie na nowego posta z Włoch. Odwdzięcze się za obserwację :)
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię cienie z Inglota :) mam całą paletkę 20 cieni i cieszy mnie ona bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)