poniedziałek, 7 kwietnia 2014

07/04/2014

--- CeCe of Sweden Salon Algae Mask---


Profesjonalna maska z wyciągiem z alg morskich. Przeznaczona do włosów bardzo suchych i zniszczonych.
Producent zapewnia, że maska nawilży włosy, a także odbuduje uszkodzoną strukturę włosów. Dodał też, że przywróci zdrowy wygląd i połysk.

Na maskę Cece skusiłam się po skończonym opakowaniu odżywki, którą opisałam KLIK .

Jak wiadomo algi to bogactwo witamin, minerałów, aminokwasów i wiele innych...
Doskonale nawilżają i odżywiają.



Dlatego maska z takim składnikiem, jeżeli jest go odpowiednio w składzie powinna dać dobre efekty :)

Osobiście z Algowej Maski do włosów jestem przezadowolona :)
Moje włosy są przesuszone od rozjaśniania, a po użyciu tej maski stają się gładkie, lśniące i łatwo się rozczesują. Może nie odbudowuję ubytków- bo to mało realne, ale sprawia, że włosy wyglądają na zdrowsze, zyskują połysk i nawilżenie. Opakowanie jest wygodne, konsystencja odpowiednia. A w dodatku maseczka jest bardzo wydajna, po wmasowaniu w wilgotne włosy staje się biała i ładnie można ją rozprowadzić.


Można kupić ją w Super Pharmie. Cena to około 25 zł, myślę, że często są promocje :)

Jeżeli chodzi o algi,włosy i nie tylko...ciąglę myślę nad zamówieniem spiruliny ze sklepu Zrób Sobie Krem. KLIK
Taką sproszkowaną algę można dodawać do każdej odżywki i nakładać na włosy, albo samemu robić sobie maseczki na twarz. Spirulina jest świetnym składnikiem dla naszej cery i włosów. Jedyna jej wada to zapach... :) Jest straszny... ale po pewnym czasie można się przyzwyczaić :)


Od kilku dni stosuję Regenerum do rzęs... Także w niedalekiej przyszłości będzie recenzja.


27 komentarzy:

  1. no no ciekawe, ja właśnie się czaję na regenerum do rzęs mam pomadkę do ust i jest świetna ! Więc czekam z niecierpliwością na recenzję :) ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. n0-p3rspeciv3.blogspot.com zapraszam. obserwacja za obserwację? :) świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, dziękuję za recenzje, muszę kupić tą maskę! ;) obserwuję ;)

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie, będziesz zadowolona pewnie tak jak ja :)

      Usuń
  4. o proszę, a ostatatnio właśnie oglądałam ją i zastanawiałam się czy wziąć;D to teraz już nie będę się wahała skoro taka dobra;))

    z tym sklepem własnie widzę coraz więcej dziewczyn zamawia samoróbki:D fajna sprawa:))

    OdpowiedzUsuń
  5. obecnie też mam włosy rozjaśniane, wiec byłaby dobra :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znałam marki , muszę się za nią rozejrzeć ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli efekt jest widoczny. Miałam odżywkę, maskę oraz szampon z CeCe produkty mi sie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Im following your blog & I want to invite you to visit my blog :)
    http://ylieby.blogspot.mx/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry produkt i cena jakże przystępna. Ogromnie jestem ciekawa odżywki do rzęs

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kiedyś też używałam podobnej maski i byłam bardzo zadowolona ;) I czekam na recenzje regenerum do rzęs, obserwujemy? daj znać u mnie na blogu, pls
    skorka-pomaranczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna rzecz, póki co moje włosy są mocne i grube :)
    zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie,że napisałaś o tej masce,bo właśnie szukam jakiegoś produktu,żeby odżywić trochę włosy ;**
    i ten produkt do rzęs też wygląda ciekawie,będę czekać na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miły komentarz ;** i dołączam do grona obserwatorów ;D

      Usuń
  13. na chwile obecna mam jedna ulubiona odzywke, maske do wlosow ;) ale chetnie tej spróbuję ;)

    www.kobiet-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. regenerum jest fantastyczne :)

    pozdrawiam i sciaskam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się właśnie zastanawiam nad tą maską :):)
    Rewelacyjny post i masz bardzo ciekawy wygląd bloga :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    kliknęłabyś u mnie w link sheinside < bardzo dla mnie ważne > :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy produkt do włosów , ja czaiłam się ostatnio na szampony tej firmy ; )) . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam innej maseczki ,ale tą też muszę spróbować :)
    Zapraszam do mnie - http://aaleexis.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie wypróbuję tą maskę :) bardzo fajny blog, obserwuję i zapraszam do siebie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zaciekawila mnie, bede probowac :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chętnie wypróbuję te produkty, brzmią ciekawie :)

    zapraszam do mnie https://chwila-szczescia.blogspot.com/
    może obserwacja za obserwacja? jesli tak to zacznij i daj znać u mnie w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)