środa, 2 kwietnia 2014

02/04/2014

--- MAKE UP ---
- Sleek Aqua -









14 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :)
    http://for-every-season.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie :) Muszę kupić paletkę Sleeka :) ruda-dziewczynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, odkad nabyłam pierwszą paletkę to ciągle poluje na nowe :)

      Usuń
  3. Piękny makijaż...;) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny makijaż, niestety ja tak nie potrafię http://testolandiazadarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się prezentuje :-) Ta domieszka różu ogromnie podbija kolor twojej tęczówki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, właśnie dlatego użyłam tego kolorku :)

      Usuń
  6. Ślicznie wyglądasz :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog. Masz ochotę na wspólną obserwację :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ten błyszczący cień w centrum powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie Ci, obserwuję i zapraszam do mnie www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks good.

    Would you like to follow? Let me know & I follow right back!

    Kiss,
    PERONALBLOG|G+|BLOGLOVIN’|FACEBOOK|INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)