piątek, 14 marca 2014

14/03/2014

--- MARION ---

--- Nature Therapy ---

--- SPRAY REGENERUJĄCY WŁOSY ---

 

 ~ Ocet z malin
~ Koktajl owocowy
   
http://www.fresh-market.pl/files/570854499/maliny1234_17_09_2013.jpg

 http://www.fresh-market.pl/files/570854499/maliny1234_17_09_2013.jpg
 


Produkt kupiłam z myślą, że będzie miał więcej zalet niż tylko przyjemny zapach :)
Niestety stosuję go już jakiś czas i zalety jakie zauważyłam to:


  • cena- około 7zł za 120ml
  • Przyjemny malinowy zapach
  • Włosy trochę łatwiej rozczesać
  • Może nabłyszcza... ale w stopniu malutkim :)
  • Podręczne opakowanie, wygodny w użyciu spray
  • Wydajny





Z obietnic producenta o zamykaniu łuski włosa i wygładzeniu włosa niestety nic nie zauważyłam... Składniki w postaci octu z malin i koktajlu owocowego występują w składzie niemalże na końcu, także lepszych efektów spodziewać się nie trzeba :)

Używam po masce lub odżywce ze spłukiwaniem, aby "dopełnić" pielęgnację włosów. Sam spray nie daje widocznych efektów.

Czy kupię go ponownie? Nie planuję... wolę wypróbować inne ładnie pachnące spraye :)


Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. czyli taki przeciętny produkt... ;) mimo wszystko ciekawa jestem, jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałam go wcześniej, ale nie dla mnie, jedynie zapachu jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię produkty do włosów Marion'a :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Średniaczek, ale ten zapach mnie ciągnie :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. marion ma zazwyczaj średnie kosmetyki. Ale cena nie jest zła, zapach przyjemny więc spróbowac mozna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od lat używam Gliss Kur'a - odżywkę w sprayu " Płynny jedwab " - stosowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie... jezeli chodzi o jedwab to najczesciej wybieram Bisilk :)

      Usuń
    2. Też mam. Odżywka naprawdę godna polecenia :-)

      Usuń
  7. Marion posiada kosmetyki które nie są dla wymagających osób, a ja takowa nie jestem
    Ciekawa jestem jak pachnie to cudeńko :)

    +Może wspólna obserwacja?
    http://fashion-style-we-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. musi miec piekny zapach :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o nim :) wydaje się fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba jeszcze nie miałam nic z tej firmy ale zapach malinowy... mm. Nie wiem czy potrafiłabym się oprzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czytałam o nim wielokrotnie ale jakoś nie kusi mnie ten produkt-skoro potwierdzasz że w sumie nic nie daje,to sobie daruję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I actually love this product :) It works amazingly on my hair <3 Would you like to follow each other?
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam malinowy <3 ostatnio zastanawiałam sie nad kupnem tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam maliny! chce taki!
    xoxo
    Patinka
    patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)