piątek, 21 lutego 2014

20/02/2014

Essential Oils Salon Macadamia Oil Conditioner

Odżywka do włosów

CeCe of Sweden

CeCe to marka profesjonalnych produktów do włosów.


Miałam okazję poznać produkty do koloryzacji włosów tej firmy, co dodatkowo przekonało mnie do zakupu odżywki.
Testowałam ją przez blisko pół roku.
Nabyłam ją jesienią w Super Pharm podczas promocji.
Jest to profesjonalna odżywka do włosów suchych, wymagających regeneracji. Zawiera olejki orzechów makadamii.


Sposób użycia: Niewielką ilość odżywki wmasować w umyte, wilgotne włosy. Po 2-3 minutach spłukać.

Krótka analiza składu.


Cetearyl Alkohol- alkohol tłuszczowy. Zostawia na włosach film, który zapobiega utracie wody.Wpływa na lepkość całego kosmetyku, aby móc dobrze go rozprowadzać.

Propylene Glycol- alkohol dwuhydroksylowy. Substancja nawilżająca, w kosmetyku jest humektantem.

Cetrimonium Chloride- Substancja powierzchniowo czynna, zapobiega splątywaniu się włosów, ułatwia rozczesywanie, zapobiega elektryzowaniu się.

Ceteareth-20- Substancja myjąca

Glycerin- Jak wiadomo, gliceryna nawilża.

Triticum Vulgare Germ Oil- Olej z kiełków pszenicy. 

Macadamia Ternifolia seed Oil- Olej z nasion Makadamii.

Tyle z głównych składników... Oczywiście są jeszcze inne wśród nich niestety dwa parabeny... ale przy takim bogatym składzie ich obecność nie jest czymś okrutnym...

Generalnie produkt bogaty jest w substancje nawilżające, przez co nasze włosy są gładkie i lśniące nie będąc przy tym wszystkim obciążone.




7 komentarzy:

  1. ciekawa jestem ten odżywki, nigdy nie miałam a może dać ciekawy efekt. a jak z jej zapachem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest dość przyjemny taki balsamiczny, kremowy. Pozostaje na włosach przez dłuższy czas.

      Usuń
  2. ooo z nieba mi spadłaś bo szukałam szamponu z tej firmy, miałam próbkę i był świetny! ale szukałam w Rossmanie i nie natknęłam się jeszcze, ale teraz widzę, że szukałam nie w tej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kosmetyki są w Super Pharm właśnie :) W takim razie cieszę się, że mogłam pomóc :))

      Usuń
  3. Great post and great review!! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna chodzi za mną zakup szamponu tej firmy, konkretnie o zapachu wiśni. Jednak przeraża mnie ich pojemność opakowania.
    emmersonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Providing booking items.
    To create a unique product of your own bar!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)