środa, 28 sierpnia 2013

Maybelline Color Whisper

 

 

 Szminka

Maybelline Color Whisper


160 Rose Of Atraction




Produkt ten otrzymałam od MNY. Testowanie zaczęłam najszybciej jak się tylko dało.
Od razu zauważyłam, że kolor idealnie pasuje do mnie i można wykorzystać go do wielu makijaży.

Najlepiej sprawdza się do dziennych.
Lekka żelowa formuła daje delikatny, stonowany efekt.
Co wygląda atrakcyjnie i świeżo.





Nadaje ustom blasku, lekko je nawilżając.

Uwielbiam używać jej na codzienne wyjścia.

Głębszy efekt możemy otrzymać po użyciu konturówki do ust.



 Utrzymuje się około 2 h. 
Moim zdaniem jest to forma szminko-błyszczyka. 
Co wręcz uwielbiam :)






Cena: około 25-30 zł.

7 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor:) i super prezentuje się na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się en odcień, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie!

    Pozdrawiam;)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolorek, pasuje Ci:)
    Ja bardzo polubiłam te pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę krótko się utrzymuje, ale ładnie podkreśla usta :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)