niedziela, 17 marca 2013

Sleek- zestaw pędzli do makijażu

Witam :)


Wiem, że wiosna już nadchodzi i "śniegowe" zdjęcia nie są na miejscu, ale pozwolicie, że wykorzystam je jeszcze ;))

Czym wykonuję makijaż?
Otóż wykorzystuję do tego zestaw pędzli producenta Sleek MakeUP.


Zestaw zawiera :
  • Pędzel do podkładu
  • Pędzel do pudru
  • Pędzel do różu
  • Pędzel do nakładania cieni
  • Pędzel do konturowania
  • Pędzel do eyelinera/brwi - dwustronny
  • Pędzel do ust




 
 Są praktyczne i bardzo wygodne. Jedyne co mnie w nich lekko denerwuje to to, iż pędzel do różu nie jest mocno ścięty. 
Wykonane są z włosia naturalnego i syntetycznego.
Pędzle zapakowane są w wygodnym etui, dzięki czemu łatwo się je przechowuje. 







 *    *    *




 Co powiedział Bóg po stworzeniu mężczyzny?
- Stać mnie na więcej...


Pozdrawiam
Anaid

20 komentarzy:

  1. Kusisz tymi pędzlami, chyba sobie takie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam je ale nie kupiłam bo obawiałam się że włosie bedzie spadać;/ mam zaufanie do hakuro jak na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. daj znać jak się sprawują;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pędzle mam od stycznia już i mogę stwierdzić, że sprawują się świetnie! ;-) Także polecam z czystym sumieniem :)

      Usuń
  4. Myślałam nad tymi pędzlami głównie ze względu na cenę:) Aż wstyd, bo nie mam żadnego pędzla!

    Obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw :) ja ze Sleek'a posiadam tylko paletkę cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne, ciekawa jestem jak się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy zestaw. Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A powiedz mi jaki pędzel do podkładu jest Twoim numerem 1 bo zastanawiam sie nad zakupem??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja uzywam wlasnie tego ze Sleeka i poprawiam gąbeczką żeby nie było widać maz, tak trzeba robić w wypadku kazdego pedzla zresztą ;)

      Usuń
    2. O widzisz dobrze wiedzieć , bo czasami widze panienki jak się malują i poźniej nic nie poprawiają, jeszcze nie mam żadnego pędzla aczkolwiek bardzo podoba mi się forma aplikacji:))

      Usuń
  9. Właśnie jestem w trakcie poszukiwania dobrych pędzli do malowania :) może się skuszę na te ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z czystym sumieniem, naprawde ;)

      Usuń
  10. oo nie wiedzialam nawet ze sleek ma pedzle :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś pędzli nie używałam a teraz nie wyobrażam sobie zrobienia bez ich użycia makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestawik ;) Ja powoli ale skrupulatnie uzupełniam swoja kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka fajna "plenerowa sesja zdjęciowa" tych pędzli!

    Jakoś mi umknęło,że Sleek ma też pędzle...

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę zaopatrzyć się w jakieś dobre pędzle.Cały czas poszukuję idealnych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)