niedziela, 24 marca 2013

Sekrety Wizażystów- Puder Ryżowy PAESE

PAESE- PUDER RYŻOWY

Na stronie producenta:

"Puder absorbuje nadmiar sebum. Produkt jest niezwykle lekki , jedwabisty i łatwy w aplikacji, daje miłe uczucie na skórze. Idealny jako ostatni etap makijażu. Polecany głównie do cery mieszanej, tłustej i skłonnej do wyprysków. Może być stosowany na całej twarzy lub jedynie na wybrane jej partie. Biały kolor pudru, po nałożeniu na twarz staje się całkowicie transparentny."

Dodatkowo, informacje z opakowania:

" Puder ryżowy to jeden z najstarszych sekretów artystów makijaż. Niezastąpiony produkt kosmetyki profesjonalnej, z uwielbieniem wykorzystywany jest przez wizażystów podczas sesji zdjęciowych i pokazów mody." 




Dla kogo jest dobry?

Szczególnie dla cery mieszanej, tłustej a także dla tej z tendencją do trądziku. 
Odpowiedni także dla cery wrażliwej, gdyż nie zawiera talku, alergenów i parabenów.

Jak aplikujemy?

Dla skóry tłustej lub mieszanej polecam nałożyć pod makijaż, jako baza. Wtedy puder wchłonie nadmiar sebum, a makijaż będzie dłużej trwały i świeży. Dla cery suchej i normalnej najlepiej jest nałożyć na podkład jako puder wykańczający.

Czym aplikujemy?

Gąbeczka dołączona do opakowania jest dosyć nieporęczna. Ja nadmiar z niej strzepuje na wieczko i stamtąd nabieram puder na pędzel. Pędzlem łatwiej jest nałożyć odpowiednią ilość na twarz. 




Moja opinia:

Jestem niesamowicie zadowolona. Puder Idealnie spełnia swoją rolę.  Matuje i wygładza. Jest rewelacyjny pod względem wydajności. Kosztuje 28 z groszami na stronie producenta.

TU KUPISZ
 
Mały minusik: należy uważać przy aplikacji na ubrania, aby nie pokryły się białym pyłem ;)

Polecam, polecam, polecam :)
 




Czekam na Wasze opinie :-) 


Pozdrawiam
Anaid

22 komentarze:

  1. ooo od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym by zacząć stosowanie pudru ryżowego, Twoja opinia dodatkowo zachęca. Mam nadzieję, że radzi sobie z bardzo tłusta cerą ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) Pamietaj jeszcze ze do tlustej cery warto dobrac tez odpowiedni podklad ;)

      Usuń
  2. Od dawna poluję na ten puder zawsze albo go nie ma w sklepie albo ja mam inne wydatki :) albo zapomnę :) dzięki za przypomnienie :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ochotę na puder ryżowy z Marizy, ciekawe czy będzie równie dobry.

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda całkiem sympatycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już samo opakowanie mnie urzekło ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. może i fajna jakośc ale wkurza mnie już samo pudełko z którego pewnie wszystko sie wysypuje ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety , tak jak pisalam, trzeba uwazac przy aplikacji ;)

      Usuń
  7. Ja nie mam trądziku , więc by mi nie był potrzebny . : )
    Ale musi być fajny ! ; )
    Obserwuejemy , bo ja już . : *
    Pozdrawiam Cieplutko !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie est przeznaczony wylacznie dla skory tradzikowej ;)

      Usuń
  8. Również zdecydowanie bardziej wolę używać pędzle do pudru niż gąbeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja także nie lubię gąbeczek w zestawie z pudrami i zawsze używam pędzli :)Spodziewałam się, że jest droższy, więc cena na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo bardzo ciekawy produkt :D I cena całkiem ładna :) Dodaje do obserwowanych ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj Święta,
    Więc świątecznie
    Ciebie słodko pozdrawiamy
    I życzonka Ci składamy.
    Rozpisywać się nie chcemy,
    Już to zrobiliśmy w blogu,
    Ale mocno Cię tulimy,
    Najlepszego Ci życzymy! :)
    Słodkich Świąt!
    Życzą
    Włóczykije – Monika i Rafał

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne są takie naturalne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Puder idealny dla mojego typu cery.Może się skuszę na niego.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ahh kusi mnie ten puder ;3

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. wlasnie sie nad nim zastanawiam, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz to kosztuje 45 zł jestem w szoku, ja kupowałam rok temu za 30 zł :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)