wtorek, 5 marca 2013

Maybelline Trends 2012

Witam,

Jak wspominałam na samym początku blogowania- jestem Trendsetterką MNY.
Koniec edycji 2012 był burzliwy- jak zwykle. 
Tym razem Team rozdał nagrody tak jak wskazywał na to ranking, co nie do końca było sprawiedliwe...

Dwa razy miałam okazje jechać na Galę, którą MNY organizowało na koniec edycji. 
Jednak nie mogłam się stawić...
W tym roku już niestety szansy nie miałam.

Nagrodę Zestaw Kosmetyków otrzymałam pocztą .


Z kosmetyków jestem zadowolona. 
Niektóre już  miałam bądź też mam w posiadaniu. 

Stopniowo dodam recenzje poszczególnych produktów.




Na stronie maybellinetrends  jestem niemal od samego początku i nadal tam pozostanę :)

Pozdrawiam
Anaid

18 komentarzy:

  1. Żółty tusz z MNY był moim ulubieńcem w liceum,bardzo dobrze mi się kojarzy:))

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo tego;) czekam na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery mają ciekawe kolorki ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :* Ja w tym roku nawet nie walczyłam o te śmieszne punkty. Dla mnie cały urok "naszej" strony prysł, kiedy zmieniono jej look i zasady.
    Jednak chętnie wracam, bo poznałam tam super dziewczyny :)
    ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi zbrakło kilka punktów. Super produkty, zapraszam na rozdanie z Silcare.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taki sam zestaw, poszaleli w tym roku z ilością zaproszonych osób hehe:D
    z roku na rok oszczędności

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję świetny zestaw, do mnie również dotarł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. sądzę, że to była ostatnia gala... Z tego co mówili oni walczą z naciskami odgórnymi by tak zmienić stronę by była zgodna z wytycznymi i sami mówią, że są zdumieni, ze udało ją sie utrzymac tak długo...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia. Mnie już tam pół roku nie było... ;)
    Btw. Na jakiej podstawie koniec końców nagradzali? Brali pod uwagę punkty czy coś innego? Muszę tam w końcu wrócić. Słyszałam, że w ostatnich miesiącach było gorąco, więc mnie nie ciągnęło do powrotu, ale może się już uspokoiło i w końcu zajrzę ;)

    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nagrody zostaly przyznane wg rankingu i w polowie bylo to sprawiedliwe a w polowie nietstety nie... Niedlugo bedzie nowa odłona podobno, takze wracaj :)

      Usuń
  10. gratuluje zestawu ;) przydał by mi się taki komplet color tattoo;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałam taką samą paczuszkę, ale zamiast tego wolałabym się z Wami wszystkimi spotkać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudeńka! Uwielbiam cienie w kremie, mają takie intensywne kolory :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)