czwartek, 21 lutego 2013

Baza pod cienie KOBO- moje spostrzeżenia

Cześć ;)

Długo i namiętnie rozmyślałam nad kupnem bazy pod cienie.
Moje rozmyślania przyspieszyła rada profesjonalistki. 
Poleciła mi bazę pod cienie dobrą i nie drogą, taką,
której sama używa w gabinecie.

KOBO PROFESSIONAL EYESHADOW BASE




Na opakowaniu producent zapewnia, że baza poprawia intensywność koloru, trwałość cieni i ułatwia aplikację.

Z czym się zgodzę?

Owszem, trwałość poprawia, aplikację ułatwia. 
Z intensywnością koloru... nie wyolbrzymiałabym tak tego :) 


 

Nie mniej jednak baza jak dla mnie jest świetna.


  • Niedroga- 16zł
  • Łatwo dostępna- Drogeria Natura
  • Wygodne opakowanie ( no chyba, że macie dłuuugie paznokcie- w tym przypadku nalezy nakładać małym, najlepiej płaskim pędzelkiem)- mały, zakręcany słoiczek
  • Dość przyjemny zapach- lekko jakby perfumowany
 
 Ja używam zwykłym cieni, z niższej półki, nie są one ani trochę profesjonalne. Baza Kobo przedłuża ich trwałość na 6-9 godzin
Wydaje mi się, że jak na takie cienie jest to rewelacyjny wynik.



Pozdrawiam
Anaid

13 komentarzy:

  1. Zaciekawiła mnie + super fotki! Miałaś świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima już mnie przerasta, więc postanowiłam się jakoś z nią "zbratać " ;))

      Usuń
  2. Mam podobną, ale z Artdeco. Jest gdzieś dwa razy droższa, ale podbija kolor cieni i przedłuża trwałość na bardzo, bardzo długo (najdłużej byłam pomalowana na sylwestra ponad dobę i cienie były nieruszone!). Czasem warto dołożyć trochę kasy i mieć super jakość ;) Naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki :) W przyszłości pewnie mi się przyda taka droższa i bardziej trwalsza baza ;)

      Usuń
  3. Ja muszę się przyznać nigdy nie stosowałam bazy pod cienie ;)
    Zapraszam: pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza baza, wiec nie jestes wyjatkiem ;)))

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam z nimi styczności, ale moja najzdolniejsza i najukochańsza rodzicielka miała i chwaliła ^^


    emily-mount.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś bazę z Virtual i byłam zadowolona ;)
    Ale ta też może być fajna ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tylko z jedna baza mialam do czynienia ;) z daxa isobie chwale ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie myślałam o kupnie jakiejś bazy. Wypróbuję! :)

    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie szukam bazy i chyba skuszę się na tą! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w zasadzie tak często cieni nie używam, ale jak kiedyś będę szukać jakiejś bazy to będę miała na oku tę z KOBO :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ta samą barze i jak za te pieniądze to wydaje mi się że jest niezła:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)