poniedziałek, 7 stycznia 2013

Chcesz miec piękne paznokcie?

Witajcie!


Piękne paznokcie? jest wiele sposobów. 
Po porażce z Eveline 8w1 zdecydowalam się na cos innego.

 

Odżywka Lovely WIBO Nail Growth

 






Prawidłowa nazwa to Preparat Stymulujący wzrost paznokcia .
Producent zapewnia, że przyspiesza on wzrost paznokcia, nawilża, wzmacnia i uszczelnia płytkę paznokcia.

Zawiera m.in.: wapno, soję, kwasy roślinne.
Należy stosować przez około 2 tygodnie.






Ja używam tą odżywkę samą lub jako bazę pod lakier.
Jest bezbarwna ale, Pięknie nabłyszcza paznokcie,
Utwardza płytkę, zapobiega rozdwajaniu się .

Polecam szczególnie dla osób z kruchymi i łamliwymi paznokciami.




Pozdrawiam
Anaid

12 komentarzy:

  1. Trochę nie związane z postem-mam maskę do włosów blond z tej serii bez sls sles,parabenów-mogę przesłać odlewkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez nie polubiłam sie z eveline , moze spróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuję ;] Moje pazurki są strasznie łamliwe, giętkie, delikatne ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe czy u mnie by się sprawdziła;)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo dobrze wiedzieć, że się sprawdza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak się składa że poszukuję jakiejś odżywki, może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jest ta odżywka, ostatnio się nawet nad nią zastanawiałam ale jednak zdecydowałam się na Eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się kiedyś nad jej kupnem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)