niedziela, 2 grudnia 2012

Poczuj się jak bogini

Witam

To już kolejny wpis związany z moją współpracą ze stroną SALTANDPEPPER .

Jak już pisałam w pierwszym moim poście dotyczącym współpracy:

"Saltandpepper to luksusowy boutique, który oferuje kolekcje polskich projektantów.
Dodatkowym walorem jest to, iż każdy klient może zamówić konkretną rzecz wykonaną na miarę.

Wtedy mamy pewność, że wszystko będzie pasowało fantastycznie."

 

Tym razem przedstawię Wam kolekcję Kasi Zapały- Absolwentki Wydziału Tkaniny i Ubioru na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.

Kilka cytatów Kasi na tema projektowania:


„Projektowanie to moja ogromna pasja i najprzyjemniejszy sposób na życie. Ukierunkowanie i wykształcenie artystyczne powodują u mnie chęć tworzenia rzeczy niebanalnych, wyróżniających się, choć często prostych w formie”.

„Moje projekty kieruję do kobiet pewnych swojej wartości, zadbanych i z seksapilem. Taka kobieta jest dla mnie inspiracją."



Kolekcje Kasi są niesamowicie kobiece i eleganckie. Myślę, że każda kobieta ubierając projekt Kasi Zapały, poczułaby swoją prawdziwą wartość i pewność siebie.

Przedstawię Wam ubrania, które szczególnie mnie urzekły.












A całą kolekcję można podziwiać i nabywać w sklepie internetowym Saltandpepper.

Zapraszam ;)

Moim zdaniem sukienki są wyjątkowe, pasują na wiele okazji, podkreślają kobiece atuty i sprawiają, że kobieta czuje się jak bogini.
Na pewno zachwycą każdego.

Pozdrawiam
Anaid 

13 komentarzy:

  1. dla mnei wszystkie sliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre sukienki przypadły mi do gustu :)
    Bardzo ładnie wyglądają

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kilka sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely dresses! <3

    Care to visit my blog?:)


    Jamie Kate
    http://allaroundchekwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ta pierwsza sukienka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niektore boskie :)

    zapraszam do mnie na KONKURS;) do wygrania TOREBKA;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana życzę Ci spokojnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję(choc juz za pozno) i udanego sylwestra;))

      Usuń
  8. Kochana zajrzyj do mnie, mała niespodzianka czeka od koleżanki z MNY :*
    http://lady-colours-life.blogspot.com/2013/01/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)