poniedziałek, 26 listopada 2012

Krem AA +18

Witajcie,

Dziś przedstawię Wam moją opinię na temat kremu:
 AA +18, Pielęgnacja Młodości.

"Krem jest przeznaczony dla młodych kobiet prowadzących aktywny tryb życia, wkraczających w świat pielęgnacji kobiecego piękna"- tak pisze producent.

Krem ma za zadanie:
1. Długotrwale nawilżyć i rozświetlić,
2. Nadać naturalny blask,
3. Zapewnić ochronę ANTY-OX,
4. Wzmocnić funkcje ochronne.









Krem jest bez alergenów, parabenów i barwników, dlatego może być stosowany nawet dla skóry wrażliwej.


Moja opinia:

Wydany, niedrogi, łatwo dostępny.
Ładnie nawilża cerę, nie natłuszcza jej, pozostawia efekt bardzo naturalnie rozświetlonej buzi.
Wygodny, bo można go używać na dzień i na noc.
Ładne, poręczne opakowanie.
Czy kupię go ponownie?
Myślę, że tak- bo warto ;)





A jaki jest Wasz ulubiony krem do cery?:)


Pozdrawiam
Anaid

19 komentarzy:

  1. nie dla mojej skóry, bo ona niestety kocha się błyszczeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to, bo mam cere mieszana, ale ten krem sobie radzi z tym bo hamuje wydzielanie sebum ;)

      Usuń
  2. na zime lubie nivea i bambino ;D a ten wygląda bardzo interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim numerem jeden i tak zostaje Nivea ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nim dobre opinie i chyba następny krem jaki kupię będzie właśnie z AA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Niestety chyba ich nie posiada wlasnie... i to jest minusik...

      Usuń
  6. te nowe serie AA- technologia wieku są rewelacyjnie. Klientki u mnie w sklepie je kochają, sama za nimi również przepadam.
    a powiedz mi jak z tym efektem rozświetlenia? Widać coś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma delikatne drobinki, ktore ladnie rozswietlaja cere;)

      Usuń
  7. Słyszałam że cała ta seria AA Technologia wieku jest dobra i wiele osób je chwali.
    Moim ulubionym kremem obecnie jest Nutri-Golg Nawilżająca terapia odżywcza z L'Oréal Paris:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak współgra w duecie "pod makijaż" ? Próbowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nakladam go a pozniej podklad i jest ok;)

      Usuń
  9. ja się z nim nie zaprzyjaźniłam, nieprzyjemnie mnie szczypał choć jest dla wrażliwej skóry, nigdy więcej go nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam swojego ulubionego, ale jak narazie przypadł mi do gustu krem z Avonu miód&mleko - jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam taki sam, tyle że matujący, uwielbiam go :) od kilku miesięcy używam kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post i ogl . blog jest ciekawy
    Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)