wtorek, 11 września 2012

Trochę makijażu i metoda na piekne wlosy za okolo 1zl

Witam Was serdecznie :)

Dziś troszkę o makijazu i o włosach. Wspominalam , ze zdardze Wam metode na domowy sposob na piekne wlosy. Potrzebowalam czasu by moc na sobie przetestowac ten zabieg.
Moze niektore z Was juz o tym słyszały. Mowa bowiem o laminowaniu włosów.

Jest kilka sposobow na ta metody. Kazda z Was musi dobrac odpwoiedni dla swoich włosów.
 Ja polecam dwa.

Pierwszy:
 Zrobić mieszankę:
 Łyżka żelatyny spozywczej, 3 łyzki wody goracej, luzka maski lub odzywki do włosów.
 Jesli zelatyna nie chce sie rozpuscic to mzona podgrzac ja z woda. Ostudzic troszke, by sie nie poparzyc i wymieszac z maska/odzywka. Umyc wlosy zwyklym szamponem, takim by nie oblepial wlosow sylikonem.
Nalozyc mieszanke na to czepek foliowy i recznik, Poczekac okolo godzinki i zmyc dokladnie woda.

Drugi:
Zasady takie same jak w pierwszym sposobie, ale zamiast maski/odzywki dodaje olejek rycynowy ( lub jakis inny ktory uzywam do olejowania wlosow).

Stosowac zabieg mozna co 4 mycia mniej wiecej, nie czesciej.

Ja dalam namiastke, wiecej informacji mozna znalesc w internecie, bo sposob jest mnostwo. Polecam te ktore przetestowałam.

Sobotę spędziłam weselnie. A jak wesele to i makijaż specjalny na taką okazję.
Po raz pierwszy SAMA dokleilam kępki sztucznych rzęs. Polecam! :)
Efekt jest rewelacyjny. Ponizej przedstawiam moje dzieło :)
( zagadka moich oczu- zaleznie od swiatła wychodza na zdjeciach zielone lub niebieskie ;) )




Wiekszosc zdjec posiada podpisy z adresem mojego drugiego bloga na www.maybellinetrends.pl

Dla zainteresowanych tym jak wyglądałam w calosci przedstawiam zdjęcie ;)




Pozdrawiam, Anaid
EDIT: Gdzie ja miałam wtedy brwi???? O zgrozo! ;D

37 komentarzy:

  1. Ale masz piękne spojrzenie, takie tajemnicze i długie rzęsy jak firanki:) Bardzo ładna sukienka, chciałabym taką na wesele (chociaż nikt w najbliższym czasie nie bierze ślubu:D) ale bardziej obcisłą na dole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak firanki, dobre :D Ja sukienke pozyczylam od kolezanki bo nie oplacalo mi sie kupic:)

      Usuń
  2. słyszałam że teraz hiciorem jest laminowanie włosów, ale mnie jakoś ta metoda nie przekonuje - wolę pozostać przy olejowaniu, wydaje się być przyjemniejsze, aczkolwiek może kiedyś się skuszę i choć spróbuję. Ślicznie wyglądasz, tak świeżo, promiennie i delikatnie !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te rzesy, sama prYmierzam sie do zakupu, jednak nie moge sie zdecydowac na ktore warto wydac pieniazki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupilam jakies zwykle za 10zl i do tego klej za 4,5 i zdaly egzamin perfekcyjnie ;)

      Usuń
  4. Popieram Syllunię;p Rzęsy masz długaśne, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż i ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, co za hipnotyzujące spojrzenie i rzęsy do nieba- super :) a w rzeczywistości jaki masz kolor oczu- niebieski, czy zielony? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cos wpadajace w zielen, ale to nie do konca takie wyraziste ;))

      Usuń
  7. Piękny makijaż, sukienka :)
    Bardzo ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. laminowanie to chyba nie dla takiego lenia jak ja :P fajny makijaż i te rzęsy, ahh :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana jak ja bym chciała robić takie makijaże
    !!!! cudowny
    wyglądasz oszałamiająco !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzęsy są naprawdę mega...:) Warto było je dokleić. bo efekt jest zdumiewający:)

    Look weselny na Wielki Plus:)

    +obserwuję:)

    Pozdrawiam Cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super się prezentujesz:)

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog.
    Masz piękne oczy<3

    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    http://joannas-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj kochana pewnie zrobiłas wrażenie-i to jakie!+obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądałaś :)
    A laminowanie włosów bardzo sobie chwalę :)


    Oczywiście zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga oraz na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzęsy są świetne! Śliczne masz oczka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na zdjęciu w sukience wyglądasz boski! nie wypada chyba tak pisać ale strasznie mi się na nim podobasz:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  17. piekne rzesy...fajnie wygladaja:)))
    a na weselu wgladalas cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne oczy i ich oprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ogromną fanką Twoich nóżek i figury!
    Co do tych masek na włosy to z pewnością wypróbuję na weekendzie, bo pomysł faktycznie niedrogi i prosty w wykonaniu, więc czemu nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekny makijaz! a metode na piekne wloski napewno wyprobuje, moje potrzebuja odzywienia :(

    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie

    http://n-twicfashion.blogspot.co.uk/ xxx
    soon sneak peak pics from london fashion week!

    OdpowiedzUsuń
  21. nowy blog, jeszcze duzo do poprawienia ale juz dodalam zakladke na dole bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  22. OMG your eyes is stunning! I have to try this at my home.

    anyway mind to visit my blog? let me know if you want to follow each other ;)

    www.jiglycious.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. anytime, the content of your blog is great..

    want to follow each other? ;)

    xoxo
    www.jiglycious.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana to zależy od dnia... Są chwile, kiedy mam czas, by posiedzieć zarówno przy blogu, jak i na takich stronach (a to mnie ogromnie relaksuje), a są dni, kiedy latam z wywalonym jęzorem i nie mam czasu oddychać.
    Co do fotografów to zawsze możesz kogoś znaleźć (ja moich wcześniej też nie znałam) - w Internecie wszystko jest do zrobienia :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja moich pierwszych fotografów poznałam własnie na maxie, patrz na referencje i umawiaj się w miejscach publicznych, a będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)