sobota, 1 września 2012

Tania pielegnacja włosów?

Witajcie :)


Każdy ma swoje sposoby dbania o włosy. Jak wiadomo dla wiekszosci kobiet perfekcyjna fryzura oraz gladkie i lsniące włosy to  jeden z priorytetów. Prawda? :)

Moich sposobów pielęgnacji włosków jest kilka. Dziś przedstawię Wam dwa.
Metodą prób i błędów znalazłam kilka produktów, którym zaufałam.
Przede wszystkim zrezygnowałam z produktów dostępnych w drogeriach. Oczywiście zdarza mi się kupic tam kosmetyki pielegnacyjne do wlosow jeśli są naprawde dobre, ale baaardzo rzadko.

Pierwszą zasadę, która stosuje to hurtownie fryzjerskie. Tam nabywam maski i odżywki.
Dlaczego?
Jak już wspominałam testowałam wiele masek i odzywek, gdzie płaciłam dużo a opakowanie było malutkie. W hurtowni mogę kupić maski ogromne- 1 litr- a tanio, bo juz za 15 zł, a efekt jest taki sam lub lepszy. Takie opakowanie wystarczy na długo. Ja stosuję często, mniej więcej co drugie mycie (czasami na zmiane z inna maską) i wystarczy mi na około 4 miesiące. Oczywiscie wszystko zalezy od długości włosów :)

 Aktualnie mam maseczkę mleczną Latte. Producent pisze, że jest to krem mleczny, który zawiera proteiny pozyskane z mleka. Dzięki temu wspaniale odżywia zniszczone włosy. Nakładam ją na mokre wlosy na to czepek foliowy i zostawiam  na okolo pol godziny czasami dluzej/krócej, zalezy ile mam czasu :)

Plusy?
  • Włosy są głęboko nawilżone,
  • Są miękkie w dotyku,
  • Łatwo się rozczesują,
  • Wspaniale pachną.
A to wszystko, za jedyne 16 zł :)
Osobiście ją polecam, to mój numer jeden. Jest także dostępna w internecie.



Kolejną metodą pielegnacji włosów to olejowanie. Już pewnie dużo z Was zna ten sposób. Mozna do tego uzywac przeroznych olejków.
Ja wybrałam zwykły olejek rycynowy, który tez jest bardzo tani, bo małe opakowanie kosztuje około 2zl.
Jak go używam?
Wlewam troche olejku do opakowania ze spryskiwaczem ( np. jakims po odzywce ) dolewam nieco wody, mieszam i nakladam na cale wlosy, szczegolnie dokladnie pokrywam koncowki. Zakładam folwiowy czepek i chodze kilka godzin, ale mozna tak spac dla lepszych efektow :)
Po tym zabiegu wlosy myje dwa, czasami trzy razy, by dobrze zmyc olejek.



Co jest ważne?

Systematyka. Zarówno w stosowaniu maseczki jak i olejku musimy pamiętać, by używać ich regularnie. Tylko to zapewni nam dobre efekty.

Jeśli czegoś nie wyjaśniłam dokładnie- proszę pytać. Z wielką przyjemnością odpowiem :)

P.S.
Niedlugo przedstawie Wam sposób na regeneracje wlosow za okolo 1zl ;)) Wczesniej jednak sama to przetestuje ;-)

Pozdrawiam,

Anaid

32 komentarze:

  1. regeneracja włosów za ok 1zł? brzmi ciekawie, a olejek rycynowy też polecam każdemu komu mogę- nie dość, że tani to jeszcze skuteczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zaopatruję się w odżywki w hurtowniach fryzjerskich, jeszcze dziś post o mojej ulubionej :)

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o... a ja właśnie szukam czegoś do włosów i tak przeglądam blogi żeby znaleźć jakiś fajny specyfik (;

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej maseczce mlecznej Latte słyszałam dużo dobrego :) Nie masz problemu z kupowaniem w hurtowniach fryzjerskich? Czy kupujesz online?
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam problemu, panie sprzedaja mi je normalnie:)

      Usuń
  5. eh, niezawodny olejek rycynowy !!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze tak jest :) Ty też masz ładny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo kolejna T :) super obserwuję oczywiście!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba też wypróbuję to olejowanie (chodź nie mam ogólnie potrzeby ;))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zamówiłam tę maskę, dzisiaj do mnie przyszła i niedługo sprawdzę, czy rzeczywiście jest taka dobra, jak wszyscy mówią:D
    A olejek rycynowy to świetna rzecz! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Znałam możliwości olejku rycynowego, ale nigdy nie stosowałam go w taki sposób.. Wydaje się ciekawy :) a jakie masz po nim włoski ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo miekkie iwygladaja zdrowo;)) im dluzsze stosowanie tym lepsze efekty;)

      Usuń
    2. A czy on nie wysusza Ci włosów - olejek rycynowy ma za zadanie wysuszać przecież .

      Usuń
    3. nie, nie w zadnym wypadku nie wysusza:)

      Usuń
  11. Kolejna pozytywna rekomendacja maseczki mlecznej Latte jaką w ostatni czasie otrzymałam, może się skuszę i wypróbuje :).

    OdpowiedzUsuń
  12. będę tu wpadać olejek rycynowy jest nie tylko dobry na włosy ale też na paznokcie i do rzęs buziaczki

    zapraszam do siebie
    http://stylowcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejna T tutaj. Witaj w gronie blogerek.
    A jeśli chodzi o ta maseczkę to jej nie znam, olejek dość często stosuje i jestem zadowolona z jego efektów :)

    Oczywiście obserwuje i zapraszam cię na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Grono moich obserwatorów znajduje się po prawej stronie. Klikasz ikonkę "Dołącz do tej witryny" a jak się otworzy to zatwierdzasz i gotowe.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Niedawno robiłam na blogu recenzje Kallosa, to jest najlepsza maska :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) + Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiła mnie ta maska :) a olejek rycynowy to tylko na rzęsy używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. również mam tą maske Latte i jestem bardzo zadowolona :))))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. wow tanio :) ja używam olejku rycynowego na rzęsy http://it-inspires-me.blogspot.com/2012/07/odzywka-na-rzesy-olejek-rycynowy.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wydaj mi się że jak napiszesz do firmy na pewno jakieś próbki dostaniesz lub pełnowymiarowy produkt, gdyby inaczej się stało napisz do mnie a na pewno coś ci załatwię:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam tą odżywkę i była rewelacyjna, a zapach obłędny!
    Jeśli chodzi o naturalną pielęgnację na włosy, polecam miód i jajko zmieszane z odżwyką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. tak również lubię robić zakupy w hurtowni fryzjerskiej ;) zawsze można nabyć tam świetne kosmetyki po atrakcyjnej cenie

    OdpowiedzUsuń
  21. looks good! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam także tą maseczkę i bardzo ją lubię używać:) tak jak moja całą rodzina;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja myję włosy codziennie rano przed uczelnią i nie mam czasu na maski, ale muszę kupić jakąś dobrą bo w weekendy będę sobie teraz fudnować takie włosowe SPA. Rozejrzę się za ta Latte :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że to dobry sposób, moje włosy sprawiają mi dużo kłopotów. Musiałabym spróbować.
    Dziękuje za odwiedziny, również obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. moje włosy nie lubią rycyny, są nią oblepione, tłuste , cieżko się zmywa, okropne. Ciężką ją nałożyć.
    Lubię kupowac w sklepach fryzjerskich , bo mają dużo taniej niż u fryzjera czy w sklepach kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  26. hej. ja tez mam ta maseczke. kupilam u mojej fryzjerki w salonie za 25zł. kupilam ja rok temu ale oczywiscie z tego wzgledu ze nie jestem regularna i systematyczna to przestałam. nie wiedziałam ze mozna ja pozostawic na głowie ileś czasu...tak wogole to moja fryzjerka mowila ze to odzywka a nie maska i kazala myc glowe potem ja nalozyc i zaraz spukac glowe..........obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. słyszałam,że olejek rycynowy jest b.dobry;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)