niedziela, 16 września 2012

Outfit dla każdego

Witajcie =)

Na wstępie pragnę Wam baaaardzo podziękować za to, że jesteście ze mną. Niedawno założyłam blog, a już mogę cieszyć się 50-osobowym gronem obserwujących.

Dziękuję! ;)


Dziś kolejna moja stylizacja. Tym razem będzie prosto a zarazem elegancko.
Z racji tego, że już lato dobiega końca, kolory dobrane w stylizacji są raczej stonowane.
Myślę, że taki outfit jest dobry dla każdego. Pasuje na wiele okazji: wyjscie ze znajomymi, impreza, zakupy, kino...








Pozdrawiam
Anaid



21 komentarzy:

  1. Ale masz fantastyczną figurę :) świetna stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dwie są świetne :) i te Twoje boskie buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Białą koszulę masz świetną :)
    A w niebieskim baaardzo Ci do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, what a wonderful lookbook, those shoes are so versatile :) I love this post!

    -Ezi

    ikintoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje są świetne, Super buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta biała koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwa zestawy mi się bardzo podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna koszula <3 bardzo mi się podoba! obserwuję:) mam nadzieje, że mój blog również przypadnie Ci do gustu i także dodasz mój blog do obserwowanych:))

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się:) tak na luzie, ale i z nutką kobiecości:) świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo? Ja widziałam raptem dwie osoby i to w innym mieście(w tym jakąś obcą panią i moją przyjaciółkę):) Dużo jest tego w internecie, ale mało kto odważy się kupić, idąc ulicą zawsze wszyscy patrzą, czasem komentują buty, zaczepiają, albo mówią jakieś komplementy :) Na pewno przyciągają spojrzenia:)

    Do pierwszej stylizacji bardzo pasowały by takie żywe sniekrsy, ożywiły by biel i ogólnie tą delikatność stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest ta luźna bluzecza , i własnie takiej torebki mniej więcej poszukuje :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your jeans, what a great color and that jacket is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your shoes rock! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobasz mi się:) obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)