sobota, 22 września 2012

Blond refleksy

Witam! :)

Dziś coś dla blondynek. Niedawno moja znajoma poleciła mi tani i podobno skuteczny rozjasniacz w sprayu, który nie niszczy włosów jak inne zwykle rozjasniacze. 
Nie jestem przekonana do Joanny, ale postanowilam zaryzykować.

I co?

No cudo! ;-)

Spray uzyłam dopiero 3 razy a efekt juz jest super.
Na razie nie pokaze Wam zdjec moich wlosow, zrobie to jak uzyskam koncowy efekt taki jaki chce.
Nanosze go na suche wlosy, tylko na odrosty i przeczesuje grzebieniem by nie bylo plam.

Efekt byl widoczny juz po pierwszym uzyciu. Producent pisze ze idealny odcien uzykuje sie po 4/5. Wiadomo- wszystko zalezy od koloru wyjsciowego. Ja mam naturalny ciemny blond wiec uzyje go wiecej razy.

Dla naturalnych blondynek ten spray to super rozwiazanie. Tanie- 5.99 zl :) Wydajne, lecz trudno dostepne.
Ja zamowiłam przez allegro.



Pozdrawiam
Anaid

19 komentarzy:

  1. szkoda że dla rudych nie ma takich refleksów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda wlasnie ze nie do kazdego koloru wlosow sie on nadaje. niestety na innych takie eksperementy moglby sie zle skonczyc:)

      Usuń
  2. Taniutki :) ale ja nie blondynka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. to mnie teraz zastrzelilas. Pierwsze slysze o czyms takim. Ale bede musiala gdzies sie za tym rozejrzec bo mam dosc ciaglego wydawania kasy na rozjasnianie skoro sama moge to zrobic. a cena matko ciekawe :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ♥♥♥

    u mnie do wygrania dowolny ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze za czasów blondynki miałam podobny preparat z avonu, ale chyba już go wycofali :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jakie będa efekty ;)
    Zapraszam Cię do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze :) Gdybym wciąż rozjaśniała to pewnie bym się skusiła! Fajnie, że znalazłaś coś tak super dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokaż efekt:) U mnie w drogerii jest ten rozjaśniacz i kiedyś zastanawiałam się poważnie nad jego zakupem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja to chce przyciemnić włosy, szkoda że takiego czegoś nie ma :D zostały mi tylko łupiny z orzechów hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo, bardzo fajny produkt! nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam go, niestety powodował złoty odcień a nie platynę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie tez to widze, ale efekt ma byc naturalny wiec naloze jeszcze dwa razy jesli to nic nie da to sie poddaje ;)

      Usuń
  12. Nigdy więcej rozjaśniaczy. W żadnej postaci... Do dziś odczuwam skutki rozjaśniania włosów (choć ostatnie odrosty robiłam ponad rok temu i włosy już mam praktycznie całe swoje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny produkt, ale nie dla mnie, bo jestem szatynką;) ale faktycznie tani:)

    OdpowiedzUsuń
  14. tez go uzywam, pisalam o nim posta, mozesz poszukać u nas :)
    uwielbiam go i zaraziłam już grono moich znajomych, wiec jak zamawiamy na allegro to hurtem :)))))))
    I.

    OdpowiedzUsuń
  15. oo właśnie jestem ciekawa jak działa na te odrosty pokaż jakies zdjęcie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)