czwartek, 27 września 2012

Czysta buzia

Witam serdecznie


Dziś coś o moim oczyszczaniu twarzy.
Przedstawię Wam produkty, których używam.
Ze wszystkich jestem zadowolona i polecam je z czystym sumieniem! ;-)

Zacznę od tych, których używam codziennie.

Do demakijażu oczu i całej twarzy używam mleczka ogórkowego z Ziaji do cery tłustej, mieszanej i normalnej.
Jest tanie, wydajne, dobrze usuwa kolorowe kosmetyki a do tego rewelacyjnie pachnie. Zapach jest obłędny jak dla mnie, bardzo go lubię :)


Kolejny produkt to Garnier Czysta Skóra 3 w 1.
 Żel myjący + peeling + maseczka. 
Jest bardzo praktyczny i także wydajny. Oczyszcza, złuszcza i matuje.


Po umyciu buzi żelem tonizuje cerę tonikiem z Manhattanu
Kupiłam go niedawno, ale już widzę, że sprawdza się dobrze. Jedyne co mogę mu zarzucić to zapach, gdyż "męczy" swoją intensywnością. Na szczęście nie utrzymuje się długo.


Oprócz tego mniej więcej dwa razy w tygodniu nakładam maseczkę oczyszczającą Ziaja z szarą glinką. Podobnie jak tonik jej także używam od niedawna i jestem baaardzo zadowolona. Skóra jest oczyszczona i niesamowicie gładka po jej zastosowaniu.
 Chciałabym także pokazać Wam efekt blondu, który uzyskałam za pomocą rozjaśniacza w sprayu z joanny.
Przedstawiam efekt po 1 użyciu i po okolo 6-7.


Pozdrawiam
Anaid

sobota, 22 września 2012

Blond refleksy

Witam! :)

Dziś coś dla blondynek. Niedawno moja znajoma poleciła mi tani i podobno skuteczny rozjasniacz w sprayu, który nie niszczy włosów jak inne zwykle rozjasniacze. 
Nie jestem przekonana do Joanny, ale postanowilam zaryzykować.

I co?

No cudo! ;-)

Spray uzyłam dopiero 3 razy a efekt juz jest super.
Na razie nie pokaze Wam zdjec moich wlosow, zrobie to jak uzyskam koncowy efekt taki jaki chce.
Nanosze go na suche wlosy, tylko na odrosty i przeczesuje grzebieniem by nie bylo plam.

Efekt byl widoczny juz po pierwszym uzyciu. Producent pisze ze idealny odcien uzykuje sie po 4/5. Wiadomo- wszystko zalezy od koloru wyjsciowego. Ja mam naturalny ciemny blond wiec uzyje go wiecej razy.

Dla naturalnych blondynek ten spray to super rozwiazanie. Tanie- 5.99 zl :) Wydajne, lecz trudno dostepne.
Ja zamowiłam przez allegro.



Pozdrawiam
Anaid

niedziela, 16 września 2012

Outfit dla każdego

Witajcie =)

Na wstępie pragnę Wam baaaardzo podziękować za to, że jesteście ze mną. Niedawno założyłam blog, a już mogę cieszyć się 50-osobowym gronem obserwujących.

Dziękuję! ;)


Dziś kolejna moja stylizacja. Tym razem będzie prosto a zarazem elegancko.
Z racji tego, że już lato dobiega końca, kolory dobrane w stylizacji są raczej stonowane.
Myślę, że taki outfit jest dobry dla każdego. Pasuje na wiele okazji: wyjscie ze znajomymi, impreza, zakupy, kino...








Pozdrawiam
Anaid



wtorek, 11 września 2012

Trochę makijażu i metoda na piekne wlosy za okolo 1zl

Witam Was serdecznie :)

Dziś troszkę o makijazu i o włosach. Wspominalam , ze zdardze Wam metode na domowy sposob na piekne wlosy. Potrzebowalam czasu by moc na sobie przetestowac ten zabieg.
Moze niektore z Was juz o tym słyszały. Mowa bowiem o laminowaniu włosów.

Jest kilka sposobow na ta metody. Kazda z Was musi dobrac odpwoiedni dla swoich włosów.
 Ja polecam dwa.

Pierwszy:
 Zrobić mieszankę:
 Łyżka żelatyny spozywczej, 3 łyzki wody goracej, luzka maski lub odzywki do włosów.
 Jesli zelatyna nie chce sie rozpuscic to mzona podgrzac ja z woda. Ostudzic troszke, by sie nie poparzyc i wymieszac z maska/odzywka. Umyc wlosy zwyklym szamponem, takim by nie oblepial wlosow sylikonem.
Nalozyc mieszanke na to czepek foliowy i recznik, Poczekac okolo godzinki i zmyc dokladnie woda.

Drugi:
Zasady takie same jak w pierwszym sposobie, ale zamiast maski/odzywki dodaje olejek rycynowy ( lub jakis inny ktory uzywam do olejowania wlosow).

Stosowac zabieg mozna co 4 mycia mniej wiecej, nie czesciej.

Ja dalam namiastke, wiecej informacji mozna znalesc w internecie, bo sposob jest mnostwo. Polecam te ktore przetestowałam.

Sobotę spędziłam weselnie. A jak wesele to i makijaż specjalny na taką okazję.
Po raz pierwszy SAMA dokleilam kępki sztucznych rzęs. Polecam! :)
Efekt jest rewelacyjny. Ponizej przedstawiam moje dzieło :)
( zagadka moich oczu- zaleznie od swiatła wychodza na zdjeciach zielone lub niebieskie ;) )




Wiekszosc zdjec posiada podpisy z adresem mojego drugiego bloga na www.maybellinetrends.pl

Dla zainteresowanych tym jak wyglądałam w calosci przedstawiam zdjęcie ;)




Pozdrawiam, Anaid
EDIT: Gdzie ja miałam wtedy brwi???? O zgrozo! ;D

sobota, 1 września 2012

Tania pielegnacja włosów?

Witajcie :)


Każdy ma swoje sposoby dbania o włosy. Jak wiadomo dla wiekszosci kobiet perfekcyjna fryzura oraz gladkie i lsniące włosy to  jeden z priorytetów. Prawda? :)

Moich sposobów pielęgnacji włosków jest kilka. Dziś przedstawię Wam dwa.
Metodą prób i błędów znalazłam kilka produktów, którym zaufałam.
Przede wszystkim zrezygnowałam z produktów dostępnych w drogeriach. Oczywiście zdarza mi się kupic tam kosmetyki pielegnacyjne do wlosow jeśli są naprawde dobre, ale baaardzo rzadko.

Pierwszą zasadę, która stosuje to hurtownie fryzjerskie. Tam nabywam maski i odżywki.
Dlaczego?
Jak już wspominałam testowałam wiele masek i odzywek, gdzie płaciłam dużo a opakowanie było malutkie. W hurtowni mogę kupić maski ogromne- 1 litr- a tanio, bo juz za 15 zł, a efekt jest taki sam lub lepszy. Takie opakowanie wystarczy na długo. Ja stosuję często, mniej więcej co drugie mycie (czasami na zmiane z inna maską) i wystarczy mi na około 4 miesiące. Oczywiscie wszystko zalezy od długości włosów :)

 Aktualnie mam maseczkę mleczną Latte. Producent pisze, że jest to krem mleczny, który zawiera proteiny pozyskane z mleka. Dzięki temu wspaniale odżywia zniszczone włosy. Nakładam ją na mokre wlosy na to czepek foliowy i zostawiam  na okolo pol godziny czasami dluzej/krócej, zalezy ile mam czasu :)

Plusy?
  • Włosy są głęboko nawilżone,
  • Są miękkie w dotyku,
  • Łatwo się rozczesują,
  • Wspaniale pachną.
A to wszystko, za jedyne 16 zł :)
Osobiście ją polecam, to mój numer jeden. Jest także dostępna w internecie.



Kolejną metodą pielegnacji włosów to olejowanie. Już pewnie dużo z Was zna ten sposób. Mozna do tego uzywac przeroznych olejków.
Ja wybrałam zwykły olejek rycynowy, który tez jest bardzo tani, bo małe opakowanie kosztuje około 2zl.
Jak go używam?
Wlewam troche olejku do opakowania ze spryskiwaczem ( np. jakims po odzywce ) dolewam nieco wody, mieszam i nakladam na cale wlosy, szczegolnie dokladnie pokrywam koncowki. Zakładam folwiowy czepek i chodze kilka godzin, ale mozna tak spac dla lepszych efektow :)
Po tym zabiegu wlosy myje dwa, czasami trzy razy, by dobrze zmyc olejek.



Co jest ważne?

Systematyka. Zarówno w stosowaniu maseczki jak i olejku musimy pamiętać, by używać ich regularnie. Tylko to zapewni nam dobre efekty.

Jeśli czegoś nie wyjaśniłam dokładnie- proszę pytać. Z wielką przyjemnością odpowiem :)

P.S.
Niedlugo przedstawie Wam sposób na regeneracje wlosow za okolo 1zl ;)) Wczesniej jednak sama to przetestuje ;-)

Pozdrawiam,

Anaid