środa, 29 sierpnia 2012

Po raz pierwszy...

Witam wszystkich po raz pierwszy :)

Wreszcie założyłam tu bloga- mam nadzieje, że nie będę żałowała swojej decyzji :))
Postaram się pisać po trochu o modzie, kosmetykach itd...
Kilka słów o mnie: mam na imię Diana, urodziłam się 19 lat temu, w tym roku zdałam pomyślnie mature i zacznę studia na kierunku kosmetologia .

Jestem Trendseterką marki Maybelline New York od niemal 4 lat. Na ich stronie prowadze też "bloga". To własnie Trendesterki przekonaly mnie do zalozenia bloga tutaj. Strasznie milo zrobilo mi sie na sercu, gdy zobaczylam jak duzo dziewczyn stamtad jest tu:) Przez to poczułam sie jak w domu ;) ;) ;)

Przez krotki czas prowadzilam tez bloga na szafa.pl jednak tam zawiesilam swoja dzialalnosc...

Mam nadzieje, ze szybko oswoje sie z blogspotem i rozwine skrzydła:)



Pozdrawiam:*
 Anaid

13 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie, życzę sukcesów i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, jest tu tyle dziewczyn z MNY, że można się szybko swobodnie poczuć :) Fajnie, że tu jesteś!;*

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę powodzenia na nowej drodze internetowej :))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno szybko przywykniesz do blogspota ;)

    zapraszam do siebie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcie :)
    Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam kolejną T na blogspocie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcie :)
    tez nie dawno założyłam bloga :)
    mam nadzieje ze będziemy częściej do siebie zaglądać :):*

    OdpowiedzUsuń
  8. witam :D coraz więcej nas tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia :) ja też zawitałam na bloga niedawno :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/2012/08/probkowe-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)